تندیس پلکسی ، ساخت تندیس

ساخت وبلاگ

 

هنگامي که حرف از لباس‌هاي مردانه به ميان مي‌آيد، بهتر است دنياي قديم مد لباس‌هاي مردانه و لوازم جانبي کت و شلوار، مانند بج سينه را مرور کنيم که با جلوه‌اي معاصر دوباره وارد عرصه مد شده‌اند.

قطعا يک روند منطقي بين بهبود و نوآوري در هنگام استفاده از کت و شلوار وجود دارد و هنگامي که به شيوه‌اي مناسب مورد استفاده قرار مي‌گيرند، بج سينه مي‌تواند مرکز توجه تعاريف و تمجيدهاي افراد ديگر باشد. اين نکات مفيد تمام راهنمايي‌ها و دستورالعمل‌هايي را که به هنگام انتخاب بج سينه کلاسيک به آنها نياز داريد، در اختيار شما قرار مي‌دهد.

 

بج سينه چيست؟

قبل از اين که به اهداف، طراحي و کاربرد انواع بج سينه بپردازيم، ابتدا بياييد در مورد خود اين سنجاق‌هاي سينه صحبت کنيم.

ما ابتدا با محل نصب اين سنجاق‌هاي سينه شروع مي‌کنيم که در لبه بيروني يقه کت در هر طرف آن درست در زير يقه قرار دارد و بر روي جيب مستقر بر روي سينه شما خودنمايي مي‌کند.

يک بج سينه يک پين کوچک است که بر روي لبه جلويي کت شما قرار مي‌گيرد. سنجاق‌هاي سينه عمدتا تزئيني هستند و هدف خاصي ندارند، اما در برخي موارد مي‌توانند وابستگي افراد به يک سازمان خاص را نشان دهند.

بج سينه‌ها در اشکال و اندازه‌هاي مختلفي عرضه مي‌شوند و مي‌توانند به صورت‌هاي مختلف بر روي کت شما نصب شوند. قسمت پشتي يک سنجاق سينه، بخشي که از طريق آن به روي لباس شما نصب مي‌شود مي‌تواند به اندازه جلوي آنها مهم باشد. نه تنها به دلائل عملي، بلکه به اين دليل است که اين سنجاق‌ها چگونه ??در محل خود نصب مي‌شوند و همچنين مي‌تواند به عنوان روشي براي سفارشي سازي آنها و ايجاد يک جلوه منحصر به فرد باشد.

در اينجا چند نمونه از محبوب‌ترين لوازم جانبي کت‌ها آورده شده است:

 

بج سينه چسبنده

اين رايج‌ترين لوازم جانبي مورد استفاده در مدهاي معاصر براي لباس‌ها است و جلوه‌اي مشابه با يک انگشتر را ايجاد مي‌کند که در بسياري از موارد براي افراد گزينه‌اي مطلوب است. سنجاق‌هاي چسبنده داراي يک سوزن نازک همراه با يقه است که سوزن درون آن بالا و پايين مي‌رود و اجازه مي‌دهد تا پين در موارد لازم محکم‌تر شده و يا آزاد شود.

 

انواع پروانه‌اي

اين اغلب در پين‌هاي کوچکتر استفاده مي‌شود. پشت سنجاق داراي يک نقطه تيز است که به آن متصل مي‌شود و وقتي بج سينه پروانه‌اي فشرده مي‌شود پين از درون کلاچ آزاد مي‌شود.

 

قلاب مغناطيسي

به صورت خودکار اين قلاب داراي دو آهنرباي ديسکي کوچک در پشت پين و بج سينه است تا پين را در محل مورد نظر نگه دارد. اگر چه اين اغلب به عنوان موثرترين روش براي محافظت از پين محسوب نمي‌شود، اما مانع از ايجاد هر گونه حفره بر روي لباس شما خواهد شد.

 

پيچ و مهره

اين به طور گسترده‌اي به عنوان پيوست‌هاي بج سينه در موارد بالا مورد استفاده قرار نمي‌گيرد، اما يکي از ايمن‌ترين روش‌ها است. نقطه اتصال به صورت رشته‌اي بوده به طوري که پيچ مهره را محکم در محل خود نگه دارد.

 

انواع مختلف بج سينه

از پين‌هاي نوآورانه گرفته تا پين‌هاي مذهبي تا پين‌هاي فارغ التحصيلي و پين‌??هاي ارتشي، هنگامي که حرف از انتخاب بج سينه براي کت به ميان مي‌آيد، مهم است که رنگ و سبک آن را در نظر بگيريد که متناسب با ترجيح شخصي شما باشد.

آيا در فروشگاه‌هاي لوازم کلاسيک و عتيقه فروشي‌ها به دنبال کالايي متفاوت هستيد. شما مي‌توانيد انواع مختلف و هر آن چه که با هدف شما سازگار است، از انواع کلاسيک، قديمي و عتيقه گرفته تا سبک‌ها و طرح‌هاي مد روز را به ما سفارش دهيد. سفارشات شما را در کمترين زمان و با بالاترين کيفيت آماده خواهيم کرد.

 
تندیس پلکسی ، ساخت تندیس...
ما را در سایت تندیس پلکسی ، ساخت تندیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi dibanegarbartar بازدید : 46 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:55

همان طور که می‌توان پیش‌بینی کرد، شرکت شما ممکن است به دنبال راهی برای شناسایی کارمندان برتر باشد، چه آنها در بخش فروش، کارمند اداری و یا در بخش تولید باشند. شما حتی ممکن است برای آنها پاداش نقدی در نظر گرفته باشید، اما یکی از بهترین جوایزی که می‌توان به کارمندان موفق داد تندیس خواهد بود.

البته درست است که مردم از دریافت پول نقد خوشحال خواهند شد. با این حال، از دیدگاه اکثر افراد، پول نقد برای کارمندان به یاد ماندنی نیست و به زودی از یاد خواهد رفت. کارمندان به زودی موفقیت خود را فراموش خواهند کرد، زیرا این پول برای پرداخت صورتحساب، خرید خانواده و یا لوازم خانگی و یا برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر، دریافت جواهرات، ساعت، انگشتر و غیره و یا یک پلاک با کیفیت بالا و یا تندیس پلکسی چیزی است که کارمندان آن را گرامی داشته و به عنوان یک یادآور ثابت از موفقیت به دست آمده خود نگه خواهند داشت.

یک تحقیق جدید در مورد دریافت جوایز برای انجام کارها به نحو احسن، کشف کرد که ۸۵% تا ۹۵% از همه برنامه‌های تشویقی که در آنها از تندیس به عنوان قدردانی از خدمات شایسته افراد استفاده شده بود، شرکت به اهداف خود می‌رسد و یا از آنها فراتر می‌رود. یک دارایی مهم برای هر شرکت، کارمندان هستند. امروزه رقابت در هر کسب و کاری وجود دارد و برای گسترش شرکت این کارمندان هستند که می‌توانند باعث موفقیت شرکت شوند. در نتیجه، در یک سازمان، برای ماندن در بازار، مطلقا لازم است که کارکنان و کارمندان احساس ارزش کنند.

مطالعات نشان داده‌اند که شرکت‌هایی که برنامه‌های تشویقی مانند اهدای تندیس و جایزه را برای کارمندان خود ارائه می‌دهند، وفاداری کارمندان را افزایش داده و باعث بالا رفتن بهره‌وری آنها می‌شوند. کارمندان در محیط‌های تجاری امروز به طور فزاینده‌ای به رسمیت شناخته می‌شوند و رقابت برای جذب بهترین کارکنان شدید است.

در عین حال، اهمیت منابع انسانی در اولویت است، شرکت باید نتایج فوق‌العاده‌ای از عملکرد کارمندان به دست آورد. شرکت می‌تواند با اهدای تندیس رضایت شغلی را در بین کارمندان افزایش دهد تا بتوانند بهترین نتیجه را برای فعالیت‌های شرکت بدست آورند.

برنامه اهدای جوایز و تندیس نه تنها برای فردی که جایزه می‌گیرد می‌تواند مهم باشد، بلکه یک معیار هم برای کارمندان دیگر مشخص می‌کند که چه چیزی برای شرکت دارای اهمیت است. افراد، به عنوان یک قانون، دارای طبیعتی رقابتی هستند و همیشه سعی می‌کنند بهتر از دیگران باشند.

ویژگی‌های کلیدی یک برنامه جایزه و اهدای تندیس و شناسایی کارمندان شایسته

  • تقویت کردن اهداف شرکت و بالا رفتن بهره‌وری

  • به کمک این برنامه‌ها، نام تجاری شرکت تقویت می‌شود

  • به بهبود وفاداری کارمندان کمک می‌کند

  • دستیابی به موفقیت شخصی برای کارمندان

  • برای کارمندان اعتماد به نفس و انگیزه ایجاد می‌کند

  • ایجاد حس موفقیت و انگیزه دادن به کارمندانی که کارآیی بالایی دارند

  • مهم‌تر از همه، زمانی که شرکت برای انجام یک کار خوب از کارمندان تشکر می‌کند، توجه و اهمیت شرکت به فعالیت‌های کارمندان را نشان می‌دهد و باعث می‌شود آنها همیشه به بهترین نحو کارهای خود را انجام دهند.

حقایق بیشتر در مورد اهدای جوایز و تندیس و به رسمیت شناختن فعالیت‌های خوب

  • شرکت‌هایی که با اهدای جوایز و تندیس از کارمند تقدیر می‌کنند، ۴۴ درصد بیشتر از میانگین، سود بالاتری به دست می‌آورند.
  • ۴۷ درصد از جوایزی که به شکل تندیس به افراد هدیه داده می‌شوند، کالاهایی هستند که بر روی آنها نام برند و لوگوی شرکت حکاکی شده است. این کار باعث دیده شدن نام و لوگوی شرکت توسط افراد مختلف شده و به گسترش نام برند کمک می‌کند.
  • شرکت‌های بزرگ هر ساله مبالغ زیادی را برای قدردانی از فعالیت‌های مثبت کارمندان در نظر می‌گیرند.

می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین با تجربه، شما را در انتخاب مناسب‌ترین و بهترین تندیس کمک کنند.

تندیس پلکسی ، ساخت تندیس...
ما را در سایت تندیس پلکسی ، ساخت تندیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi dibanegarbartar بازدید : 31 تاريخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:59